Kendine Gel Biraz

Yazar: Unknown Tarih: 09:16 Kategori: Yorum:


Bugün Facebook'ta Öyle Boş Boş Dolaşırken Bir Video Gözüme Takıldı neyse bir izleyeyim dedim başladım izlemeye bir tane adam kendini ne hale sokmuş kendi kendime düşündüm bu adamın amacı ne ? veya niçin böyle bişey yapmış kızlara güzel görünmek için desem o da olmaz yani olabilir de ben bunla çıkan kızın aklından şüphe ederim haaa bazılarınız diyecek ki gönül bu ota'da konar boka'da kusura bakmayın arkadaşlar ama bunu seven kişi biraz boka konmuş.


Neyse Fazla Sizi Meşgul etmiyeyim ama bana kalırsa kim olursanız olun kızlara hava atmak için kendinizi küçük düşürmeyin inanın değmez Mevlananın ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol sözü herşeyi aslında açıklıyor


Selametle.


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr