Dell INSPIRON N5010 Pişmanlıktır !

Yazar: Unknown Tarih: 05:58 Kategori: Yorum: Yorum Yap







Selam Yine Bir Yazımla Karşınızdayım keşke böyle bir yazıyla karşınızda  olmasaydım neyse geçelim yazımıza bugün size  Dell INSPIRON N5010'un kötü yanlarını anlatacam (iyi yanını göremedim görürsem onuda yazarım)..


Sene 2009 Güzel Bir Yaz Ayıydı telefon çaldı TTNET'ten aradılar  Kampanyamız var katılanlara Dell Laptop veriyoruz fiyatı 1.200 36 taksit  o zamana göre hiçte kötü bir kampanya değildi neyse o zamanın cahilliği ile kampanyaya katıldık  ve 2 hafta sonra laptop elimize ulaştı.İlk 2-3 Hafta  güzeldi ısınma problemi filan yoktu aradan 1-2 ay geçtim anammm bir bilgisayar bu kadarmı ısınır dizimin üstüne bıraksam dizim yanacak fanlarının yetine sigara bıraksam sigara yanacak o derece ısınıyor bi kasılmalar falan o zaman anladımki bu laptoptan bi bok olmaz.Zaten evde masaüstü bir pc var onu sadece bir yerlere falan giderken kullanırdım o kadar az kullanmama rağmen yön tuşlarının  boyaları kalktı  batarya 1-2 saat gider dediler en fazla 30 dk sonra şarj pert 

 



Neyse  1,2,3 yıl derken mu makinenin  garantisi bitti bende baktım bu makinadan adam olmaz zaten ahı gitmiş bahı kalmış kendime bol bol oyun oynuyorum oyun oynaya oynaya pilini bozdum, pilin fiyatını sordum 170 tl  bende onlara para verecek göz varmı (şaka lan param olsa verirdim az çok işimize yarıyor) ....




Neyse siz siz olun tnnet'ten birşey olmayın :)) Bu arada bilgisayarı alalı 3 yıl olmuş sen şimdi niye yazıyon diyecek olan mutlaka vardır ne bileyim lan yazmak istedim işte  ......




 
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yaz�ya yap�lan yorumlar:

  1. hocam sende şans yok bende bu modeli kullanıyorum ben 1000 liraya sıfır aldım 2 yıl garanti verdiler 3 yıldır kullanıyorum bir kere servise götürmedim :D pil desen 3 saat garanti gidiyo. ısınma yok her türlü oyunu açıyo

    YanıtlaSil
  2. çile bülbülüm çile valla :D

    YanıtlaSil
  3. kardeş aldımı apple al ben 2008 den beri 24 inç kullanıyorum tık demedi valla bende laptop olarak buna bakıyodum ama soğudum

    YanıtlaSil
  4. kardeş aldımı apple al ben 2008 den beri 24 inç kullanıyorum tık demedi valla bende laptop olarak buna bakıyodum ama soğudum

    YanıtlaSil
  5. bilgisayarı yatağın üzerine koy sonra ısınıyo de...

    YanıtlaSil
  6. kardeşim benim 5 yıla geliyor benimki hala crisis 3 gta 4 driver san francisco gibi oyunları rahatça oynayabiliyorum ama değiştircem artık bayağı eskidi ama hala memnunum şarj da oyun oynarken 1 saat 10 dk yı geçiyor

    YanıtlaSil
  7. benim bilg. bundan, aşırı ısınma problemi ve pil sorunu bendede var. oyundan yana sıkıntı yok ama oyun oynarken parmaklarımın yandığını hissediyorum

    YanıtlaSil
  8. ısınma fana kaçan tozdan pislikten dolayı oluyor ama pile bir şey diyemem

    YanıtlaSil